Dagens beat

Mina älsklings beats.. 2008-06-23 12:27:06
Kommentera - 2 st

Dagens beat är tillägnad mina bästa vänner. Dom e 4 stycken underbara människor som jag aldrig kommer kunna leva utan. De finns alltid där när jag behöver stöd o kärlek. Chickenlegs, Mah Boo, Moggisen o Mimmi love u med hela mitt lilla hjärta. "Dont know what I ever do without you".
Låten jag tillägnar dom är med Brandy "Best friend". En gammal klassiker som jag älskar. O Brandy är en av mina favorit artister. Hon e grymt bra.
Lyssna o njut kids!


Brandy "Best Friend"

Puzz på er mina sötisar

Kommentarer
Maria

ååh det är så drygt att det ska vara så syrt =( men hur är det om man beställer som företagare?

2008-06-23 15:01:56
http://catwalkqueen.blogg.se/
REBECCA

Tack så himla mycket!! :) Jo, lite osäker om jag klarar men så såvrt ska de inte vara! Haha! Ha en kanon dag! =)

2008-06-23 15:35:59
http://rebeccaasv.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: