Dagens beat

Mina älsklings beats.. 2008-06-22 10:24:53
Kommentera - 0 st

Dagens beat blir två låtar. 
Första är en låt som jag bara hittade när jag va ute o surfade. Kan inte göra en playlist till min iPod utan att denna låt inte är med.
Den e lite sorlig, men sueprfin. Tjejen som sjunger heter Emily Rossum och är även skådespelerska. Hon har varit med i "The day after tomorrow" och "The Phantom of the Opera" bland annat. Denna låt heter "Been too long" och en bra låt o digga till en söndag. Soft and easy.

Numero dos är en hip-hop låt av Jibbs. Superskön sommarlåt. Tjejen som sjunger Melody Thorton är en av medlemmarna i Pussycat Dolls. O enligt mig den bästa sångerska i gruppen. I den här låten har dom tagit refrängen från Janet Jacksons låt o därför heter låten oxå "Let's wait a while".
Listen and enjoy kids!


Emmy Rossum "Been too long"


Jibbs feat. melody Thorton "Let's wait a while"


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: