Dagens beat

Mina älsklings beats.. 2008-06-19 09:33:43
Kommentera - 0 st

Eftersom jag åker iväg till Finland och ska ha semester så är dagens beat en finsk låt. Jag fullkomligt älskar denna låt och jag får tacka mina söta lillebror, Schwiiiiiiiiiimo..hehe, för att han spelade upp den för mig för några sommrar sen. Låten är av Mamba o heter "Vielä on kesää jäljellä", vilket i rak översättning betyder "Det finns mer sommar kvar". Detta är defenitivt min sommar-anthem varje sommar. Videon är verkligen inget o ha, just so u know..allt handlar om låten.
Hoppas ni diggar den, även ni som kanske inte förstår finska.
Listen and enjoy kids!




Mamba "Vielä on keää jäljellä"

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: