Buda hem smycken

Pretty things 2008-06-26 16:31:08
Kommentera - 0 st

Igår när jag vandrade omkring i cyperrymden sent på kvällen så hittade jag en sida som jag bara blev helt kär i. Jag var ute efter smycken o surfade runt på måfå o så stötte jag på www.zylber.com, en site där de lägger ut ett smycke för ett visst pris, sen låter dom de falla till 1 krona om man har tur. Men om det finns sågon som är ivrig o vill ha grejerna, så kan det köpa hem det när som helst. Så det gäller o vara först til kvarn, men ändå ha is i magen. Det helt enklet samma princip som på Tradera, priset ökar inte utan faller varje timme ett visst antal kronor.
Så när jag e tillbaka på hemmaplan igen så ska jag defenitivt gå in där o buda hem lite fina saker.


Men tycker att du redan nu ska titta in på Zylber o buda hem lite bling-bling.

Puzz på er gullrumpor.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: