Babylove...

Family 2008-06-26 15:01:09
Kommentera - 0 st

Skriver inte första inlägget förrens nu. Vaknade rätt sent idag. Sov som en stock inatt. Va supertrött efter gårdagen när vi vart o hämtat lillebror från flyplatsen o suttit i grillat o sen bastat till sen på kvällen.
Fast fasiken va mysigt d va o sitta ute o grilla o snacka massa skit. O sen ta sig en dusch o hoppa in i en varm o skön bastu. Man blir så avslappnad när man har suttit där inne ett tag. Somnar nästan på bänken..hihi.
Så imorse när jag vaknade så va ja sååå hungrig, men ingen frulle fanns d. Min moster höll på o baka bullar isället. Så hon fick fixa ihop d först o sen fixa gröten. Anledningen till att jag inte gjorde den själv var att jag e bra på o bränna vid just gröt. Allt annat fixar jag, dom mest avancerade grejerna, men inte gröt..knasit.
Klockan hade knappt hunnit bli 12 när min kusins kusin kom o hälsade på me sin nya söta bebis Erin. En gulligare unge får man leta efter just nu. Helt klädd i rosa från topp till tå. Som en lite prinsessa va hon. Synd att jag glömt USB-kabeln hemma. Kan inte lägga upp några bilder alls..
Men men.. jag vill bara gosa med henne hur länge som helst. Satt o pratade bebisar i flera timmar med Sanna, barnets mamma, även fast jag inte har några egna. Men d e kul o lyssna när hon nästan e jämngammal med mig, så lättare o fatta så. Annars blir ju bebis-snack lätt så abstarkt på nått sätt när föräldrarna är en massa år äldre. Svårt o relatera.
Men nu har dom två åkt hem till sig o vi ska fixa till lite mat..me soooo hungry!! Feed me, feed ,me!

Jahopp..o så regnar det igen...paaaalllllaaa!!!

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: