Äntligen sol...

Family 2008-06-25 10:38:35
Kommentera - 0 st

Vaknade imorse av solen..JIIPII!! Äntligen så är dom grå molnen borta. Orkar inte mer grått o deppigt väder..USCH!
Har bestämmt mig för att börja äta havegrynsgröt på morgonen from. nu. Mättar mycket bättre än en massa mackor. Känns bara som om man vill äta igen någar timmar senare eller så börjar man småäta om man kör me mack-frulle. Men de är verkligen skillnad på havregrynsgröten här o hemma. Den smakar liksom godare o bättre på nått sätt. Sen finns de ju typ en miljon olika sorters med havregryn så man kan välja precis vilken som passar en bäst. Hemma har vi ju bara 2-3 sorter. Kan ju vara d som gör skillnaden.

Så idag när det är sol o allt ute så ska vi ta en trip in till stan o kolla affärerna lite. Får se vad de finns för mode o kika på här. Nått hittar man alltid. Jag får alltid tag på en massa fynd när jag e ute o kollar. Får hoppas på det samma idag.
Sen lite senare ikväll ska vi åka iväg till flygplatsen o hämta min lillebror. Äntligen får jag lite sällskap =)

Nu ska jag hoppa in i duschen o göra mig i ordning. See yah laters!

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: