Sushi o reafynd plus en massa girltalk

Shoppingbag 2008-07-22 21:24:11
Kommentera - 1 st

Idag var jag så fruktansvärt trött på jobbet så de inte va sant. Jag tror jag bara sov ungefär 6 timmar i natt o det räcker inte alls långt för lilla mig. Va helt groggy när jag fumlade mig ur sängen imorse. Känns bara efter 2 dagar på jobbet att kroppen beöver mer vila eller i alla fall hjärnan. Tänker så de knakar om dagarna för att lösa alla mina ärenden. Men men, efter den här första veckan så ska de nog bli stabilt igen. Behöver liksom en invänjnings period så.

Men efter jobbet blev jag destå piggare o gladare. Jag o min arbetskompis gick o käkade middag tillsammans. O det blev en gemensam favorit, nämligen sushi. Shitso, vad de va gottis. Tog en 9 bitas lax. De e min favo. Mumma!! Stormen hon va nyttig o glufsadei sig en vegetarisk sushi. Visste lilla jag inte ens att de fanns..hehe. Såg supermumma ut så de måste jag testa nästa gång.
 Efter sushin blev den en liten shoppingrunda. O jag måste säga att Stormen är en lika proffsig shoppare, om inte ännu bättre än jag. Shitso, vad hon kunde se vad som passade mig direkt. Bara av o titta på plagget på galgen.. O sen när man tog på sig den, så hoppla..satt som en smäk liksom. Eller så kunde hon säga på en sekund "Ta av dej den, it looks horribal..blää".Hahha....superfunny. Men visst hiitade jag några fynd o ta med mig hem. Gick in på Gina Tricot o där hade dom ju en massa fina saker för bara 49 pikalurver. Så jag fick med mig hem en klänning, ett linne o en tröja. Superfina! Stormen plockade med sig en jääättesöt klänning. Mig skulle den inte passa eftersom jag har å stoooora bobs (haha..), men på henne sattden som en smäck. Love it girl! U work that shiiiaaat!!

   
Mina inköp på Gina Tricot..värsta bästa fynden för bara 150 :-

Så sist men inte minst bar de av hem till henne på en massa ventilations girltalk. Så kul o skönt. Hon e världens chillpill o samtidigt så hoppitosig så man blir så himla glad. Tack för en underbar eftermiddag tjejen...U ROCK!!

Så nu när man kommit hem o gjort en kopp te lagt sig i soffan o bara pustat ut så e mn rätt trötter i kroppen. O träningsverk i hela benen har jag oxå efter gårdagens powerwalk jag tog på kvällen. Palla, kan knappt gå i trappor utan o gnälla som en spik..haha.

Hoppas att ni har haft en skön dag sötisar!

Puzza på er

Kommentarer
Therese

stor puss på dig söta, U rock.


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: