Update to the vardagsrum..

Pretty things 2008-07-08 10:11:48
Kommentera - 0 st

Vill köpa lite nya möbler o grejer hem till mig. Älskar IKEA så därifrån tänker jag införskaffa mig lite nya grejer därifrån. Men vet inte om jag kan köpa allt på en gång. Vill en schäslong i serien EKTORP så den matchar min fina soffa i samma serie. O vit ska en vara. Älskar vita soffor. Sen en ny matta behöver jag oxå o en tv-bänk. O som alltid som kommer man juh hem från IKEA men annat än man planerat att köpa..hehe. Farligt ställe, men de finns juh såååå mycket fint där.
Detta är min önskelista av saker jag vill ha hemma hos mig.

1. Schäslong vit, Ektorp.

EKTORP Schäslong höger

2. Tvbänk björkfaner, Benno.
BENNO Tv-bänk med hjul
3. Rund matta, vit. Rignum.

RINGUM Matta
4. Självhäftande väggdekaration, guld. Slätthult.

SLÄTTHULT Självhäftande dekoration

5. Vas, rosa. IKEA PS JONSBERG.

IKEA PS JONSBERG Vas
Tur att jag redan paxar ride me Chickenlegs till IKEA när jag kommer hem. Fast tror jag skippar schäslongen lite till. Måste först kunna praka på min lilla bäddsoffa på nån innan jag kan köpa nått nytt. Annrs blir de lite för mycker grejer o lite väl tajt om plats i mitt vardagsrum. Men tvbänken o mattan ska me hem. Dom måste jag ha. O väggdekorationerna o vasen kostar inte så hemskt mycket så de hamnar nog i vagnen dom me. Hihi. Plus d obligatoriska köpet på IKEA som är: VÄRMELJUS!! Haha..

Får väl se vad som egentligen hamnade hemma hos mig när jag väl varit där. Upadate will be made!

Puzz sötisar

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: