Söta bästa vänner

Family 2008-07-04 18:55:16
Kommentera - 2 st

Pratade precis med en av mina bästa vänner o han har tagit sig an uppgiften, helt frivilligt o utan att jag visste om det, att göra en ny design till min blogg. Jag blev sååå glad att jag nästan sprack. Fick se ett första utkast o det va jättefint. När jag kommer hem ska vi spåna ännu mer på den med hjälp av bilder o sånt. Hihi..
Jag har helt underbara vänner. Hur skulle jag kunna leva utan all er 4?!?  I don't know..

O fick just en inbjudan till min lilla kusins förlovningsfest (en av dessa 4 underbara bästa vänner, eller hon e lite mer än bara vän o kusin e liksom mer som en syster..oj nu snurrar jag iväg) i slutet av augusti. Jag blev så glad att jag nästan började gråta. Fattar liksom inte att de har förlovat sig ännu hehe.. Hon o hennes kille e de mest perfekta paret ever!! Love u sötnosar! U know I'll be there!! =)

Love u Moggisen..du rockar!
Rakastan sua Mimmilainen..=)

Puzz

Kommentarer
E

åh, hoppas den nya designen blir fin !

Ha en trevlig helg =D

2008-07-04 19:13:46
http://emmajjs.blogg.se/
toviiis

hoppas designen blir fin och att det går bra på bröllopet :)

2008-07-04 21:04:48
http://rocklover.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: