Se upp för kurvorna

Pretty things 2008-07-13 13:55:33
Kommentera - 1 st

Älskar när man ser kvinnor med riktigta kurvor o en nice kvinnlig figur. Jag e inte nån size zero, inte för att jag har nått emot dom som ser ut så, men gillar när jag ser "vanliga" kvinnor på röda mattan. Lättare o relatera till dom för lilla mig i alla fall. Jag är storlek 38, men anser de som en normal storlek. Men alla e vi flickor olika o det är juh ändå det som e viktigast. Bara man e stolt över sig själv o sin kropp så är man alltid en drottining.


Från vänster: Alicia Keys, Jennifer Lopez och Jennifer Hudson.

Plus kolla in J.Lo's skor...sååå läckra. O alla önskar vi att vi hade hennes väska i garderoben.

Puzza sötisar

Kommentarer
emelie

åååå vad snygga Jlo's skor var!! to die for... jaså du är också från karlskrona?? eller har du bara semestrat där =) oh ja glassiären är sommarens bästa =)

2008-07-13 16:18:25
http://wannabevuxen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: