Plättkväll

Family 2008-07-04 22:27:17
Kommentera - 0 st

Vi har varit ute i lusthuset o stek plättar. Guud va gott de va me hemmagjorda plättisar o sylt. I bakgrunden hade vi finsk musik o alla skratta o hade d såå mysigt i skenet av levande ljus. Va så varmt ute att man inte ens behövde ha på sig nå mer än ett linne o shorts. Men myggen tvingade mig o dra på mig mjukisarna o hoodin. Vill inte ha en massa bett som kliar o har sig. Har redan fått några var av ett har hamnat under foten!! Hur kan ett myggbett bli under foten undrar jag?!? Men nu e den där o det är fruktansvärt jobbit. Just nu gillar jag mattor väldigt mycker för dom e sköna o klia mot..hehe.

Nepp nu ska jag ta o borsta tänderna sätta mig i soffan o titta på nån knasig film som går.

Hoppas ni sussar gott gullrumpor.



Puzz o nattisen

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: