Paket till mig

Shoppingbag 2008-07-16 19:37:47
Kommentera - 0 st

Äntligen kom mitt paket från ASOS som jag väntat på sen i torsdags. Var så glad när jag fick den i handen nere på Posten. Hihi..O när jag öppnade den så låg det en väska i som jag inte ens hade beställt. Antagligen som en liten present eller nått. Eller de kanske bara hade stoppat den i fel paket... Men jag blev superglad hur som helst. Perfekt o ha med sig på stan när man inte orkar bära många shoppingpåsar, så kan man bara stuva ner allt i den =) Lovely. Thänxs ASOS!!
Detta var vad jag hade beställt därifrån.


Supersize axelväska i flätat konstläder..får plats me alla mina grejer.


Tinkerbell halsband..supersöt.


Detta var min överraskning i paketet. Visst e den cool!

ASOS steg högt i graderna nu när de skickar me suprise presenter i paketen. Har ni fått nån sån nångon?
Aja, jag får sällan nått gratis så jag e superduper glad över de lilla =)

Puzza

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: