Oh..what an outlet

Shoppingbag 2008-07-11 17:02:24
Kommentera - 0 st

Jag o Chikenlegs va iväg till Barkaby Outlet idag. Älskar o gå omkring där. Hittar alltid nått som följer med hem. Så oxå idag. Hittade ett par jeans från J.Lindeberg. Va supernöjd eftersom de var rena kapet. Bara 299:-!! Var ju tvungen o köpa dom efter att jag provat o de satt som handen i handsken.
Hittade även ett skärp där men kände att jag inte var lika säker på den. Så lämnade kvar den i affären. Good girl!!
Onödigt o köpa bara för att det är billigt.



På hemvägen svängde vi förbi MAX. Älskar deras fiskhamburgare. O så vad det en liten belöning till Chikenlegs som hatar att shoppa. Han va så söt som gick efter mig i alla affärer i ett par timmar. Så var d bara raka vägen hem till honom o ätat sig mätt..mums.
Nu sitter jag o tittar på Top chef som e ett av mina favoritprogram eftersom jag älskar att laga mat...Även fast det är en repris så måste jag bara kolla på de igen. Så mot tv:n nu...

Puzz på er sötisar

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: