Nu blev de kvällen...mjau

Roligatimmen 2008-07-14 22:34:22
Kommentera - 0 st

Hoppsan..på 2 sekunder blev de mörkt som i en säck här. Värsta mörka molnen ser jag på himlen i alla fall o regnar gör de oxå. Kanske blir samma åskskur som var här tidigare ikväll. Men då kommer jag inte kunna sova ju. Skrämde upp mig själv igår oxå för all framtid pga den där knasfilmen som gick på 3:an. Handlade om en tjej som blev besatt av djävulen. Va typ som en exorcism film. O jag e sååååå lättskrämd. Knas. Kan ligga i sängen o lyssna efter ljud. Sen kan jag höra massa saker fast det ändå inte låter....I know I am little bit knasig så.
Men men som tur e finns det botemedel mot sånna här saker oxå o de kallas humor. Detta fick mig o bli glad igen...

cat
icanhascheezburger.com
cat
icanhascheezburger.com

Dom här coola katterna får en alltid o dra på smilbanden. Fatta va djur gör som dom e helt omedvetna om sen lägger vi människor till ett par ord o vips..u got humor!! Gött e d.
Så nu e d bort me allt som e skrämmande..så bort bort!!! Kanske ska ta o titta på nån rolig film. Let me see what I can find.

Puzza

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: