Nominerad till veckans blogg

The good things in life 2008-07-21 17:24:35
Kommentera - 0 st

Fick precis veta att jag har blivit nominerad till veckan sblogg hos Sica. Jag måste säga att jag blev hur paff som helst när jag såg kommentaren. Först trodde jag att hon hade skrivit till fel person, men när jag gick in o kickade i hennes blogg så var de mycket riktigt min header som jag såg i nomineringslistan. Jag fattar inte riktigt vem som nominerar där, men den eller de som har gjort de..TACK!!! Ni anar inte hur glad lilla jag är. Får mig att fortsätta ännu mermed mitt bloggande. Detta gjorde verkligen min dag, om inte hela min vecka.

Ni e verkligen supersöta alla mina läsare. Tack tack tack tack åter igen.

Men in med er o rösta hos Sica nu tycker jag..så blir jag ännu gladare om jag tom. vinner..hihi.

Puzza

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: