My own label

Pärlor på band 2008-07-20 22:40:06
Kommentera - 1 st

De var visst en hit de här med mina armband. Min kompis tycker att jag ska skaffa en egen hemsida för mina kreationer..som just nu bara e 3 stycken..haha. Han tyckte de va coolt att jag hade fått så många kommentarer om dom (tack för dom förresten..blir monsterglad). Så imorron ska vi träffas o sätta oss ner o har en brainstorm om hur de ska se ut. O ett namn har jag kommit på för mina söta kreationer oxå. Men de får ni se sen vad de heter när hemsidan är uppe så småningom. Måste börja göra flera armband så snart som möjligt bara. Kommer va busy busy nu när jobbet börjar o allt...hehe. Undrar om man kommer bli anstormad på jobbet oxå? Kankse gömma undan armleden imorron..haha.



Sånt här gör en liten tjej som mig glad som bara den. Få göra saker som jag älskar o andra tycker om det o man får bra uppskattning för de. Sueprduperkul...

Puzza

Kommentarer
nadja

söta armband

2008-07-22 20:56:25
http://rosalady.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: