Miss u already littlebrotha'..

Family 2008-07-07 13:48:53
Kommentera - 0 st

Palla vad jag redan saknar min lillebror. Vad o lämna honom idag när han ska in i lumpen. Så nu e han deras fånge här i Finlnad. Vi får se om 2 månader om han ska va kvar i 6,9 eller 12 månader. Hoppas på de kortare. Vill ha hem honom så snabbt de bara går.
Men jag tror att han kommer tycka de e kul o springa runt o va lite crazy. Fast jobbit o vakna kl 06.00 varje morron o fort som bara den bädda sängen jättenoggrant sen göra sig iordning o ställa upp sig. Men jag antar att han vänjer sig vid det efter ett tag så. O alla order man får hela tiden sen då. Fast de e juh liksominte så svårt o veta vad man ska göra när man blir tillsagd o göra grejer hela tiden...hehe. Men de nog inte så lätt som jag målar upp det. Aja, lillebror får berätta sen. I'll give u a update.

Ja ja..jag får juh se honom igen om 2 månader som sagt. Men de blir en jobbig väntan.
Håll hårt om era syskon säger bara. Inte förrens de inte e brevid en whenever så saknar man dom.

U rock littlebrotha!!!

Puzz på er sötisar

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: