Miss Mimi on the cover

Pretty things 2008-07-11 10:16:56
Kommentera - 1 st

I amerikanska ELLE har de den här månaden Mariah Carey som deras coverstory. O jag som helt avgudar Mariah var ju bara tvungen o småglutta på intervjun med henne på deras hemsida. Snacka om att den kvinnan har makt o komma o gå när hon vill. Till intervjun var hon typ 2 timmar sen pga att hon ville ha en makinkyr gjord..hehe. O journalisten får snällt sitta o vänta i hotellets bar. U go girl!
Fanns en massa fina foton på henne o allt runt omkring fotosessionen som var tagan till reportaget som jag tyckte va sååååååå nice så jag måste bara visa upp dom.
Kolla in tatueringen hon gjort i svanken..man måste verkligen veta att man gillar nån massor om man ska göra en sån =)




Kolla in alla skor dom hade på fotosessionen..gaaaalet. Give me.


Framsidan på månadens amerikanska ELLE

(Bilder: ELLE.COM)

Nu måste jag bara sätta igång hennes senaste skiva E=MC2 o rocka lossa lite här på morronen.

Puzz på er butterflies

Kommentarer
Josiee

tack sweet:)

2008-07-11 10:20:56
http://josieeme.blogg.se/fashion/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: