Miss Madgesty

Mina älsklings beats.. 2008-07-13 21:07:52
Kommentera - 2 st

När jag stod i kön på BikBok igår o väntade på att komma fram till kassan så spelade dom Madonnas nya skiva i affären. Jag har varit sjukt skeptiskt mot den skivan, kanske för att jag inte alls tycker om första singeln "4 minutes" alls. Ja jag vet, jag e konstig. Även fast både Justin o Timbo e me o förgyller låten så gör den inte nått för mig. Nada. Men när jag stod där i kön o lyssnade så hann de spleas typ 3 låtar o jag diggade allihopa. Blev helt paff över hur bra dom låtarna var så jag allt jag kunde tänka på var o få tag på hennes skiva. Så när jag kom hem slank jag in på iTunes-store o köpt hem skivan bums. OMG!! Värsta bra plattan. Kan inte sluta lyssna på den nu. Älskar varje låt, ja förutom då den där dåliga låten..hehe.

Ni som inte har lyssnat på "Hard Candy" ännu..please do so. Ni kommer nog bli lika förvånade över hur bra den skivan egentligen är.



Puzz på er sötisar and rock on!

Kommentarer
sara

ja då får man ta å lyssna då=)

2008-07-13 21:22:57
http://flippaut.blogg.se/
sara

tack tack

man brukar tröttna på sin design men jag gillar den än så länge=)

2008-07-13 21:53:22
http://flippaut.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: