Me be home at last..

Livet 2008-07-09 14:24:38
Kommentera - 0 st

Nu e jag äntligen hemma igen. JIIIPIIII!!!!
De superkul o va ute o resa o träffa släktingar, men palla mig va skönt e o komma tillbaka hem. Eller hem o hem. Har inte ens varit hemma hos mig själv. Eftersom det kommer bli busstrejk här i STHLM i natt så kan jag inte vara hemma hos mig. För därifrån går det bara bussar överallt. Så jag får vara hos min underbara bästa vän tills det löser sig. Men anser detta som min hem med..så jo jag e hemma nu..hihi.
Va en rätt nice resa över med båten, förutom en nackdel. Hytten vi fick va längst bak i hela båten så när vi anlände till Mariehamn mitt i natten o porten för bilarna öppnades så var det ett jävla liv inne hos oss. Mamma som en typ halvdöv sov som en stock men jag vaknade direkt. O sen kunde jag inte somna om, så inatt har jag nog baar fått mig max 3 timmars beautysleep. Så ikväll somnar jag nog på soffan...haha. Men d gör inget för jag somnar på soffan hemma =)
Men men, hytten var alltså ett nedköp annars var de som sat helt oki. Mamma ville springa ner till tax-freen direkt när båten lämnat land, så vi gick ner o tittade lite. Min mamma älskar parfymer så jon köpte sig två stycken: Armani "Code" och Dior "Addicted 2". Dom luktade riktigt gott. Men jag har redan en rätt mastig kollektion med parfymer så jag köpte inga. Men däremot hittade jag en serie ansikts-o skönhetsvårds produkter från USA som jag fastnade för. Har läst om de förut så jag passade på o testa deras ansiktstvätt. Märket heter Origins o ansiktstvätten jag köpte är " Cecks and Balance-Frothy face wash". Testade den nu när jag va o duscha o jagkan säga att den kändes väldigt bra. Har testa en massa olika ansiktstvätt men denna har nu slagit ut alla tidigare. Den får inte min hy o känna sig stram eller torr efteråt o den har en skön doft av pepparmint. Rekommenderar den varmt. Nu måste jag bara hitta en återförsäljare här hemma som säljer detta märke. Ska se till o köpa mer av serien o testa..will keep u updated om jag får fler produkter i min ägo =)
Sen blev de mest bara lite sötsaker som jag köpte. Ville inte spendera en massa, för kändes som allt ändå va lika dyrt som hemma. Det skiljer juh trots allt bara 25% mellan priserna på båten o dom hemma.
Ja resten av resan va inte så spännande. Vi va o åt, tittade på karaoken o lilla jag rev av en låt som fick alla andra o inte våga sjunga...hehe. Sorri ppls! Sen chillade vi mest i hytten o läste. Vi va både lite sega o så.
Sen va Chikenlegs o mötte oss vid hamnen, snäll som han e. Trodde först att han inte skulle palla o gå upp så tidigt som båten kom in, men han va duktig o va där innan båten..hihi.


Origins "Checks and Balances-Frothy face wash"

Nu ska jag ta o packa upp lite. Strax kommer lite bilder från resan o alla mina fina inköp som jag gjort.

Puzz på er så länge gullrumpor...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: