Måndagmorron..

Livet 2008-07-14 09:42:02
Kommentera - 2 st

Oj vad sönt det känns o ännu ha semester o inte behöva vakna till nått alarm. Bryr mig inte om att klockan bara är 9 när jag studsar upp. Solen lyser jag e glad..and that's what counts.
Vill så gärna ha havregrynsgröt till frukost, men jag tycker inte om de havregrynet som finns här hemma. Vill ha de som finns i Finland istället. Smakar mycket godare o känns inte som tapetklister i munnen. Men jag vet att de finns o få tag på här oxå, måste bara komma ihåg vart jag köpte de sist..hehe.

Har bestämmt mig att jag ska gå på en 1 timmes power-walk varje dag. Men funderar nu på om jag ska gå den nu innan frukost eller om jag ska vänta till senare så jag får med mig Chikenlegs oxå. E ju så grymt fint väder nu på morronen o inte mycket folk i spåret. Nice med lite space på morronkvisten så. Men även kul o få sällskap, men då kan jag inte lyssna på musik i iPoden..hehe. Dilemma dilemma..stackar flicka..haha.

Nee, nu kurrar min mage så mycket att de får bli frukost innan jag tar mig an nått annat idag.

Morronpuzz på er sötisar

Kommentarer
Nina

sv; Va roligt!! Ska ta och äta frukost, och så ska jag ta itu med några bloggar har jag tänk =)

2008-07-14 09:47:28
http://nicaah.blogg.se/
e m m a

svar; det är kjolen i mina drömmar med ;) haha, den är så söt :)

2008-07-14 10:41:28
http://mmilkshake.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: