Lovley sunday

Livet 2008-07-27 16:46:13
Kommentera - 2 st

Sorri att första inlägget kommer så här dax. Me jag orkade inte ens slå på datorn imorse när jag vaknade. Kände att jag var helt tom i bollen så skulle ändå bara bivit en massa knas som jag skrivit i alla fall o sånt är aldrig kul att läsa.
Men nu kanske jag kan klämma ut lite roligt om min dag i alla fall. =)

Jag började dagen med att städa iordning Chickenlegs balkong som jag lovat. De va lite svettigt så,eftersom solen typ gassar på där. Men har jag bestämmt mig för att göra nått så spelar det  ingen roll om det u r varmt som i gen ung, jag ska göra det. Så jag stod där ute i typ en timme o hrvae. Dammsög, fixade iordning, tvättade av alla utemöbler..Så nu kan man sitta där o njuta avsolen o äta uteom man känner för de. Underbart!!
Sen ville Chickenlegs åka iväg till stan för att kolla på sandaler. O de skulle vara ett par speciella sandaler till hans hobby som han pysslar med, vilket är Air-soft tjotafräs. Jag visste precis vilke affär han skulle till så vi tog en trip in till Gamla stan o hey presto, we fund the shoes. Fast palla mig vad dyra de var. Man fick punga upp mellan 990-1390:- för ett par. Men för honom var det inget hinder. Ska de va så ska de va.
Efter att vi gått omkring i stan så började hungern krypa på så vi gick till söder o satte oss på en mysig krog o köpte oss varsin fish'n'chips. De va så sjuuukt gott så jag åt upp nästan allt på tallriken. Blev så mätta att vi nästan rullade tillbaka til bilen. Haha...

Så nu e man hemma igen o helt utslagen av värmen. Fattar inte att de kan bli så varm i lilla Sverige som de har varit de närmsta dagarna...ooootttrrrroooolllliiiggttt!!!

Nepp, nu ska jag titta på reprisen av Greys Anatomy o sen pyssla ihop några smycken. Reslutet av de kommer upp senare idag  =)

Puzz på er sötisar.
 

Kommentarer
Anonym

hur får du till klockan :O

2008-07-27 17:46:29
Chickaaanlegs !!

Ska ju ha sandalerna till mitt VC kit fan ! :D

2008-07-28 02:28:17

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: