Jem is trully outragous

Småsaker 2008-07-18 10:21:02
Kommentera - 1 st

Vaknade tidigt idag..why!?!? Hjärnan säger "Upp o hoppa de sol ute vakna vanka vanka" medans mina stackars ögon tänker "Blunda nu dummerjöns, du vet att ögonlocken är tunga o bara vill stängas". Men efter ha vridit o vänt på mig i 3 minuter så gick jag upp...för o lägga mig i soffan..haha. Men nej, inte för o sova utan för att leta upp en cartoon som jag drömde om inatt. Jag vet inte varifrån jag fick de, har inte sett den sen jag var liten knod, men i huvet på mig när jag gick upp spelades om o om igen låten till Jem. Kanke inte många som kommer ihåg den serien, men I do. Kolla här bara...



Detta var ett av mina favoritserier när jag va liten. Sjöng me till alla låtarna. Kunde vart enda ord o då var de här tidigt 90-tal o jag var inte alls gammal o engelska visste jag knappt va de var. men jag kommer ihåg att jag sjöng me som om jag inte vetat nått annat..hehe. Så den här låten rullar i huvet på mig nu. Originel om inte annat =)
Kanske ska färga håret rosa o dra på mig en sån där fin lite klänning o gå omkring i...

Nee, nu e d nog dax för frulle. Innan jag spårar ut helt o hållet.

Puzza

Kommentarer
Wysteriia

haha jag gillade också JEM ;) Har någon VHS vet jag, haha :D

2008-07-18 11:06:16
http://Wysteriiasblogg.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: