In my dreams..

Pretty things 2008-07-19 12:15:58
Kommentera - 0 st



I natt drömmde jag om att dessa fina klackar fanns i min ägo. Tänk om den drömmen kunde gå i uppfyllelse..då skulle jag vara en glad liten flicka. Om man har drömmar om vissa saker så tycker alltid jag att de betyder att man borde skaffa sig de. Kroppen liksom längtar efter nått som den saknar. Eller de kankse e min arme av skor i garderoben som skickar vibbar till mig att de vill ha en ny familjemedlem snart. Då kanske jag skulle utöka med även dessa...

Oj oj...de e så jobbit o ha ett beroende av skor. Nått jag ångrar att mamma givit mig...haha. Love yah mummy!

Har ni några beroenden? Väskor, läppglans, nagellack....de finns ju så mycket man kan längta efter i matrielväg.

Puzza på er sötnosar

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: