He's in the army soon

Family 2008-07-06 20:41:21
Kommentera - 0 st

Kom på just nu, slog ner som en blixt från klar himmel. Imorron ska min bror in i lumpen här i Finland!!! Kommer kännas helknas o inte ha honom hemma med oss i 1 år, om det nu blir så länge han måste va inne. Jag vet att han kommer klara sig hur bra som helst i lumpen. Inte det jag e orolig för, men jag e orolig för mig. Palla får ju nästan tårar i ögonen när jag tänker på att jag måste lämna honom här på andra sidan pölen att han inte följer med hem som alltid förr.
Jag vet att jag kommer komma till baka i september när de ska ha en speciell cermoni där de får tilldelat sin tjänstgöringstid o får träffa honom igen. Ska visst vara jättefint o pampigt. De ser jag fram emot massor. Kommer knäppa massa kort på honom då i hans fina uniform som de måste ha på sig.
Min bror kommer rycka in till nått kompani där de är kustjägare eller vad det nu heter. Så där har de fina uniformer. Han kommer se ut som Richard Gere i "En officer o en gentleman" kan jag tänka mig..hihi.



Love u Lillebror. Kommer sakna dig like crazy!!


Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: