Godmorning sleepyhead

Livet 2008-07-13 09:38:41
Kommentera - 0 st

Jag kan verkligen inte sova längre än till 9 på morrnarna. Helknas. Även fast jag inte somnade förrens vid 1 så e jag uppe o hoppar redan nu. Rolig jag e då.

Igår innan jag somnade så tittade jag på filmen "Jakten på lycka" med Will Smith. Har ni inte sett den, SE DEN!!! När man vet att hela filmen är baserad på verkliga händelser så förstår man att om man vill man nått tillräckligt mycket kan man få de. De va ett par tårar som rann nerför kinderna mina. Men nu när jag vet att nått inte går som jag vill o allt känns som de bara rasar, så kommer jag tänka på den killen som filmen handlar om. Inget är omöjligt.
O förresten, en rolig grej, lillkillen som spelar Will Smiths son i filmen är även han riktiga son. O den han va hur duktig som helst. Vart superimponerad. O hur söt e haninte då? Just want to eat him up cuz he so sweet...hihi
Men se till att erat nästa filmval blir "Jakten på lycka". U will not be sorry!


(Bild:Google)


Nepp om man ska ta o tänka på o äta lite frulle. Magen börjar kurra lite så....

Hmmm, undra vad man ska hitta på för kul idag då?

Puzza

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: