Finnish shopping

Pretty things 2008-07-09 18:07:55
Kommentera - 0 st

Tänkte att jag visar er alla vilka fina fynd jag gjorde på olika reor i Finland. Har inte hunnit använda nått av plaggen ännu, men de kommer. Eller jo skorna hade jag på kvällen då jag o min kusin va ute i Helsinki. Minnet e bra, men kort..=)




Kjol från Seppäla (en klädkedja i Finland) Fint med fickorna o den stora kanppen på sidan.


Axelbandslös top från Jim&Jill (klädkedja i Finland)


Sjal från Kappahl


Skor från Zara

Fanns inte så mycket att fynda på alla reor jag va på. Men allt detta tillsammans kom o kost amig totalt 640 :-. Det var bra fyndat tycker jag. Stolt!!

Har ni gjort några bra kap o fynd på årets sommar-reor? Please share with the people...

Puzz på er sötisar

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: