En matkasse o fjärilar

Shoppingbag 2008-07-14 17:17:17
Kommentera - 1 st

Jag kan verkligen bli helt knas när jag går i mataffärer. Kommer på en massa saker jag vill laga o köper med mig halva affären hem. Idag skulle jag bara köpa grejer så jag kan svarva ihop en nice tacosmiddag. Men tror ni att jag bara köpte de då?!? Neee, utan jag köpte mat så jag kan göra middag i två dagar till o en massa bra o ha saker som man kan ha i kylen om man heter Heidi..haha. Matkassen blev lite dyrare när jag kom fram till kassan än jag tänkt..hihi.
Eftersom jag slagit läger hos Chickenlegs tills semestern e över så blir ju han glad när han vet att det finns en personlig kock i huset. Han bara tackar o tar emot. Han äter verkligen allt så de e superlätt o laga mat till honom. Tur för honom, annars skulle han få sitta där med en tom tallrik..hihi.
Men innnan jag gick ner till ICA o shoppade loss så hann jag in på Gina Tricot o fynda ett par jättesöta fjärlisörhängen o sen hittade jag ett superbra litet block som jag kan ha med mig i väskan i en affär brevid. Jag glömmer jämt bort saker jag ska handla så bra o ha en lite sån med mig o skribla ner alla mina "måste köpa för det är slut" grejor. Annars kan jag gå utan tvättmedel hur länge som helst t.ex för jag bara kommer ihåg de när jag sitter på bussen eller jobbet, men aldrig i affären. Nån annan än jag som har spår av demens i tidig ålder!?!?..Knas.



Nepp nu ska jag sätta mig ner framför tv:n ett tag o äta lite naturgodis..mmmmmm. Bananchips o pistagenötter.

Puzz på er sötisar

Kommentarer
leia

haha....det blir alltid dyrare än man tänkt....har börjat fundera på om det inte är billigare att handla i de pyttesmå konsumbutikerna än på stormarknader ändå.....för även om maten blir dyrare så kommer man inte hem med lika mycket konstigheter:)



kramar


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: