Easy like sunday mornin'

Family 2008-07-06 09:58:39
Kommentera - 0 st

Ibland gillar jag inte djur. Speciellt inte när de kommer o väcker en på en söndagmorron när man verkligen vill sova. Värst e supertjocka katter som tycker om o ligga på ens mage o en hund som nästan drar av en täcket. Knas! Aja, de va bara o se sig besegrad o hoppa upp ur sängen.
Känns som om jag tappat rösten lite grann. Detta pga. att vi drog iväg på karaoke bara så där igår. Jag skulle ju ha gått ut med min kusin i Helsinki igår kväll, men hon blev superdupersjuk. Så då trodde jag att jag skulle ha en chill kväll hemma. Men nej, helt plötsligt kommer min mosters man upp till vardagsrummet o säger att vi måste göra oss i ordning för nu ska vi iväg på karaoke. Jahopp, d va bara o springa ner i duschen o fixa sig iordning.
Så åkte vi iväg till lokala baren. O de va ju mest bara bönder där, men de spelade inge roll, bara jag fick sjunga. Så efter att jag sprätt av första låten så ville alla att jag skulle sjunga hela tiden..haha. Men de va så många som lämnat in lappar om o sjunga så jag fick bara dra 3 låtar. Men de räckte för mig. Sjöng bara smäcktande kärleksballader..haha. De va typ de ända dom hade..Men de va kul.  =)

Men nu ska d chillas eftersom de är söndag. E skitkallt ute (13 grader !!!!!!) o kommer säkerligen börja regna. O detta ska vara sommar.

Hoppas ni har d bättre vart ni än är.

Puzz på er sötisar

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: