De e onsdag idag va...??

Livet 2008-07-16 10:25:44
Kommentera - 0 st

Shitso, när man e på semester så har jag i alla fall nada koll på vilken veckodag de är. Lite läskit så, men ändå bra. Har man semester så ska man ju koppla av till 100% o inte tänka allt man måste tänka annars i vardagslunket. Men ändå är de jobbit nör man glömmer bort att man ska göra saker en viss dag o så. Aja, som tur e behöver jag bara hålla reda på att imorgon, då borde de juh med all sannolikhet vara torsdag, så kommer bästa vän nr 2 Mah Boo hit till the big city. WWWIIIEE!! Lovely o äntligen få träffa henne igen. De var ett tag sen eftersom hon flyttade härifrån till Motala för att plugga. Good girl!

Så idag blir de nog till o bara ta de lugnt o verkligen ha en semester-chill-soft-dag.
Kanske ska gå o lägga mig igen. Blev plötsligt jättetrött...knas.

Neee, e jag uppe så e jag uppe. Då e d frukosttajm som gäller. Magen kurrar...brum brum.

Puzz sötisar and have a lovely day

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: