David La Chapelle

Pretty things 2008-07-07 20:16:58
Kommentera - 1 st

Jag kom precis på att hemma har jag juh tre vykort som jag inhandlade när jag var på David La Chapelles utsällning i Nacka Starnd tidigare i sommar. Dom måste jag bara hänga upp fort som attan när jag e på hemmaplan igen.
Asså den killen kan juh bara göra underverk. Alla bilder som fanns på utställningen var konstverk. Önskade att jag hade ett riktigt orginal hemma hos mig hängandes på väggen. Fast då måste man nog ha en rätt saftig försäkring. O inbrottsriken e nog ganska hög den med. Men äh..skulle va sååååå snygg trots alla baksidor.
Aja..stop dreaming. Gick omkring där ett bra tag, på utställningen alltså när jag va där. Fanns ju så mycket fint o titta på. O så hade han några småfilmer om hur vissa av hans stora verk blev till. De var riktigt coola o kolla på. Om ni inte va där så missade ni nått!!

Men jag får som sagt nöja mig med mina vykort. Dom e fina dom med. Hittade bara två utav tre o visa er, men här e mina fina bilder i alla fall. Watcha think? I think they are groovy baby..




(Bilder: Google)

Hoppas ni har en mysig kvälll..o and BTW I STILL MISS MAH BROTHA' DAMMIT!!!

Puzz på er gullrumpor


Kommentarer
leia

DETSAMMA!!! Mys på i regnet!



Nu är det ny tävling på bloggen så kika gärna in om ni är intresserade:)eller annars också såklart!



Många kramar


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: