Dagens beat

Mina älsklings beats.. 2008-07-13 10:39:43
Kommentera - 2 st

Idag kommer en låt från min stora idol. Jag kommer ihåg när jag fick hennes skiva Music Box i födelsedags present när jag gick i sexan. Då var jag hookad. Efter det köpte varandea skiva hon hunnit ge ut innan o jag satt på mitt rum o lyssnade o sjöng bara på hennes skivor. Hon är en artist som man antigen hatar eller älskar har jag kommit fram till..and me lövs her!!
Så idag får ni lyssna på Mariah Careys nyaste singel "I'll be loving you long time" från hennes senaste superduperbra skiva E=MC2.


Mariah Carey "I'll be loving you long time"

Listen and enjoy kids!

Puzz

Kommentarer
Anonym

ja verkligen :) ställ gärna en fråga i senaste inlägget <3

2008-07-13 10:44:39
http://naataliiees.blogg.se/
Wysteriia

Svar: Synd att du ångrade dig, jag tycker den är jättefin :D

2008-07-13 11:33:06
http://wysteriiasblogg.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: