Call me asshole one more time...

Tipstajm 2008-07-26 23:34:53
Kommentera - 0 st

Nu e man hemma efter god middag o supernice bio.
Middag åt vi inne på Kungshallen o jag bestämmde mig rätt snabbt för at ta min klassiker, firterad kýckling med sötsur sås. Me löövs it. Fast de var ju synd o lämna kvar på tallriken, men i den här värmen är det nog inte många som pallar av o äta så mycket. Jag är en av dom. Men dricka kan jag. Har nog tryckt i mig 3 liter vatten om inte mer idag. Har lyckats övertyga Chikenlegs om att friterad kyckling är ett av de bästa mna kan äta i den här världen. Om ni inte har prövat, do so.

Nu tlll the movie. Ni måste verkligen se filmen "Hancock" ! Den va verkligen så himla bra. Bättre än vad jag förväntat mig faktiskt. Will Smith är verkligen e så himla bra skådis. Likaså Charlize Theron o Jason Bateman. Ni som har sett "Snygg, sexig o singel" vet hur rolig Jason kan vara o i denna film var de samma sak. O palla vad Charlize är vacker. Hon e helt klart en av dom vackratse, om inte DEN vackraste kvinnan som jag sett. WOW..that's all I say! Så in med er i biomörkret med en stor popcorn o njut. =)

   
(Bild:google)

Nu ska jag dricka lite mer vatten o sen äta ostbågar. De e ju trots allt lördag så då e d tillåtet med svull...hehe.

Puzza på er sötnötar

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: