Asymetri..

Tipstajm 2008-07-24 21:16:59
Kommentera - 5 st

En av trenderna i höst är asymteri O jag gillar det. Älskar att kunna visa lite mer hud, fast ändå på ett snyggt o classy sätt. Lättast känner jag att få fram den bäst är genom en klänning. Siluetten blir snyggare så. Men visst funkar de med toppar oxå såklart. Men eftersom jag är en tjej som älskar klänningar så kommer jag defenitivt köpa mig en en-axlad klänning. WOOHOOOO..kom på att imorron är det ju lön så då kan ju titta efter en sån skönhet redan då. 

Men säg mig, vad tycker ni om dessa två? Move into my closet please, säger jag...




Klänningarna finns hos ASOS 

Har ni några andra hösttrender som favoriter?

Puzza

Kommentarer
Rebecca

HA HA HA,powerwalk..shiiiet du va engagerad.



Nä men jag veet,så himla lätt att man ger efter.

Men imorgon e sista svull-dagen sen e d svältdiet tills jag drar!

MÅSTE gå ner i vikt.

Vill inte ligga vid poolen som en strandad val ännu en gång!

Dress Like a Princess

Aa klänningen är underbar!!



Dom här två klänningarna va inte heller dumma!

Dress Like a Princess

Det tycker jag! :)

melinda

den första bilden va jättefin! den vill jag oxå ha :D

2008-07-24 21:44:26
http://melindalin.blogg.se/
LITLE LOUISE

ja dte ska jag :D , puss!

2008-07-24 21:47:39
http://littlemisslouise.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: