20% rabbat på DinSko

The good things in life 2008-07-25 22:08:32
Kommentera - 2 st

Hihi, fick precis en rabattcheck i min lilla mail från DinSko. O eftersom skorna hos DinSko alltid har ett förmånligt pris så kan de ju bara bli bättre med 20% rabatt. Får trippa iväg imorron o titta om jag kan hitta nått fint o pryda fötterna med. Men jag lyckas alltid hitta skor. Är man beroende av dom hittar man alltid nått, så är det bara...
Så imorron får ni nog se ett nytt par skor som kommer flytta in bland mina gamla, men ack så älskade skor.

Har ni någon favoritaffär ni springer till när de är rea-tider som det är nu? Skulle va kul o veta vart alla ni får era fynd ifrån...

Puzza

Kommentarer
matilda

tackar, fast skona ska jag ha till hösten

2008-07-25 22:33:09
http://matildaann.blogg.se/
lingli

Jag brukar mest springa in till klädaffärer när det är rea som t.ex H&M och Gina Tricot ;)


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: