I am in love..

Livet 2008-12-03 21:08:24
Kommentera - 1 st

Jag är helt nykär just nu. O, nej det är inte en kille som har fått mitt hjärta att banka hårt igen, utan min underbara stpra säng. Jag har igår varit flyttjej och flyttat över min säng från min lägenhet som jag håller på att sälja, till mitt nya hem hos min bästa vän. Jag var helt överlycklig när jag fick sova i min egna efter ett bra tag. Det är alltid nått med att få sova under sitt egna täcke och bland sina 7 miljoner kuddar. Är en sån stor säkerthet att få slappna av i sin egna säng som inte går att beskriva. Och mer mysigt blir det när man inreder sitt sovrum väldigt lugn och med en varm känsla. Själv älskar jag levande ljus så det finns massor hos mig och lika mycket kuddar i ljusa och mjuka färger.

Ett annat stort plus är att man investerar i fina påslakan och örngott. eftersom mitt sovrum går i beigt och vitt så  har har piffat upp mitt val av sängkläder med lite blåblommor i klassisk romantisk stil. En liten färgklick som inte sticker ut för mycket, men som ger rummet de lilla extra.

Så nu sitter jag mest på jobbet och längtar hem så jag kan lägga mig i min säng och bara mysa. Men innan jag gör det inatt så måste jag se kvällens avsnitt av "Grey's Anatomy". Alltid lika dramatskt och smaskigt.


Bild:Google

Kommentarer
minaya

Fasen va du är underbar Heidi.. Mmm PÖÖSS PÅ´RE



Du är den bästa. Fasen du har ju en patentide nu, så gå nu ner till Plattan och kräng, men skivor i ena hande och en tomteklocka i den andra.. Muahaha



Tat lugnt nu och slit sängen med hälsan :-)

2008-12-05 01:03:09
http://minaya.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: