Dagens beat

Mina älsklings beats.. 2008-12-08 19:26:36
Kommentera - 1 st

Den här låten har jag alltid haft som min "drömsång". Alltså, att om nån ska spela en låt för mig, som bara är min, som förklarar vad nån känner för mig, så är det det "Your song" jag vill höra. Ewan McGregor sjunger den så underbart bra att jag får ryssningar länst hela kroppen. Elton Johns orginal är också helt fenemenal. Lite enklare, medans versionen till Moulin Rouge är mer pampig. Men det är orden som räknas...


Ewan McGregor "Your song" från Moulin Rouge


Elton John "Your song" ,orginalet

Kommentarer
sara

id är verkligen kanon, håll ögonen öppna för det kommer nog fler erbjudanden framöver...om inte annat gör jag ett bra pris när man säger vad man vill ha=)

2008-12-08 23:21:16
http://flippaut.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: