Christmaspresent shopping

The good things in life 2008-12-14 16:43:35
Kommentera - 0 st

Hoppas ni har haft en supermysig helg. Själv har jag handlat julkalppar med både famlij och en viss söt person. Hur mysigt som helst när man äntligen kommer igång med julklapps köpandet. Fullkomligen älskar att gå omkring och veta att jag har köpt den perfeka julklappen. Att sen få slå in den efteråt är nästan lika roligt.
Så nu har julkänslorna verkligen infunnit sig i mig och jag bara längtar tills julafton när hela familjen sitter samlad och öppnar klapparna efter Kalle Anka och julmat. Jag fullkomligen älskar julen och kulmen blir ju alltid dopparedagen.


Nepp, nu ska jag fortsätta min mysig helg med den där "söta personen". Ni kanske snart får veta vem den personen är, men jag håller den personen hemlig och anonym ett litet tag till. 


Puss och mys på er!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: