Woho..what a weekend

Livet 2008-08-31 11:16:58
Kommentera - 0 st

Dålig uppdatering denna helg, men de har varit full rulle enda sen fredag. So here we go wit the recap...


Fredag
de va lekstuga hela dagen på jobbet. Anledningen var att typ halva företaget skulle på afterwork. Alla va på glatt humör så vi på min avdelning satt o flamsa o hade oss hela dagen. Men de är skönt ibland eftersom man annars är så koncentrerad på jobbet andra dagar att man knappt hinner le.
Så när jag slutade skuyttade jag hemåt o började gör amig iordning o alla gånger när jag ska ut så har jag problem med att välja vad jag ska ha på mig. Så även denna gång. Jag hade typ halvbestämt mig för jeans. men när jag drog på mina nya snygga stuprörsjeans visste jag att de va de som skulle sitta på, men sen var de överdelen. Gick igenom typ halva garderoben, men till slut hittade jag en vinnare, Svart halterneck linne. Sen på med min discoballshoes (de heter så för att de ser ut som en discokula fast med regnbågsfärger) o it was done.
Sen ner till kompisen vid stationen o vidare till haket. O låt mig säga, hela kvällen var det en köttmarknad som heter duga. Vart jag än vände huvudet så var de nån som hade sin tunga i någons hals. Jag fick sudda bort många images när jag kom hem senare kan jag lova. Tur att jag har bestämmt mig för att inte göra nått någonsin med nån från jobbet. Gjorde de misstaget en gång tidigare o de va bad bad bad.
Men bortsett från den allmänna auktionen på köttmarkanden hade jag o mina vänner jätteroligt. Dansade och drack goda alkoholfria mojitos. Tror jag blev full på sockerkicken istället för alkohol.

Lördag
Vaknade relativt tidigt. Ringde mamma direkt o bestämde tid för att träffas inne i stan. Vi skulle köpa present till min kusin och hennes kille eftersom jag var bjuden till deras förlovningsfest senare på kvällen.
Jag hade frågat min kusin några dagar innan om vad de verkligen behövde. De är lätt o bara köpa en massa skräp som man faktiskt inte behöver. Hatar sånna prresenter själv o kunde inte komma på nått bra och orginellt, så bad dom att ge mig tips på vad de verkligen behövde. Så de blev ett paket med badlakan och handdukar. 2 av varje såklart så de blir lite sött. O visst blev de glada. Men ännu gladare blev de att jag kom eftersom de alltid är den bästa presenten man kan ge min söta kusin. Älskar henne för att hon inte bryr sig om saker utan om personen i sig.
Mådde lite knasigt sen tidiagre på dagen. Va inte riktigt på topp, vet inte varför, så jag stannade inte så hemskt länge på festen. Men jag hade kul så länge jag var där. Jag kände inte nån, jo min kusins brors föredetta henne kände jag, men annars var de massa ansikten som jag inte kunde komma ihåg va dom hette även fast jag hälsat på alla. Men sån e jag. Så jag åkte hem tidigt, tvättade av mitt smink. bytte om till myskläder o la mig i sängen o tittade på Sex and the City. Perfekt avrundning på kvällen.

Söndag
Sov ut ordentligt idag. Så skönt. Har knappt orkar mig ur sängen. Har hämtat frukost, datorn o alla säsonger av SATC och så långt har jag kommit i min söndagsplanering. Eller nån planering är de fkatiskt inte utan mer göra-vad-jag-känner-för grej. Mår inte så superbra heller. Har inte gjort de sen igår morse. Känns som min mage är i uppror och vill få mig att känna smärta och illamående...Sängen är min bästa.

Hoppas att eran helg har varit lika nice som min.

Puzz på er sötnötar

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: