Uppe med tuppen

Tankar & funderingar 2008-08-03 08:55:33
Kommentera - 0 st

Trodde klockan var jättemycket när jag gick upp. Men när jag kickade på väggen efter att jag krypit upp så var den bara 8.15. Jahopp. Kul att man inte ens pallar av o sova ut på helgen. Eller så vaknade jag tidigt för att jag gick o la mig tidigt igår. Kan ju vara en ekvation som funkar. Men de e skönt o vakna tidigt oxå. Känns, som jag sagt förut, att jag får mer ut av dagen då. Tänkte när jag log i sängen att jag skulle ut o ta en powerwlk direkt, men när jag öppnade persienerna så var de redan massa mörka moln där utanför. Bestämde mig för att de va bäst o stanna inne o fibla med bloggen isället.
O shitso vad de va kul o logga in o se alla dessa kommentarer. Jag blir så glad då =). O jag e verkligen en sån person som svarar på alla o inte bara några. O sen är de kul o kolla in bloggar jag aldrig varit inne på. Vissa har en bloggdesign som är så jädra grym. Jag e sjukt imponerad =)

Så vad händer idag? Hmmm, just nu vet jag faktiskt inte vad som händer. Har absolut inga planer alls. Kanske blir en dag inne sittandes i soffan o gluttandes på film eller nått. Om vädret blir som jag jag tror att de kommer bli, regn o rusk, så blir de nog o sitta under tak o i värmen.

Har ni några bra filmer o rekomendera som jag borde se?



Puzz på er sötnötar

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: