Under the weather

Livet 2008-08-12 12:52:01
Kommentera - 1 st

Inte kul när man måste stanna hemma från jobbet pga att man har stressat för mycket. Jobbit när man får ont i magen, ont i huvet o koncentrationssvårigheter bara för att man pushar sig själv att prestera bra. Det känns knasigt att sätta ner foten o säga nog är nog, men just nu måste jag tänka på mig själv. Om jag vill stanna kvar på mitt jobb som jag ändå tycker om o hålla på med, så måste jag bromsa nu innan det är försent.
Det känns helt fel att ena minuten inte kunna få sömn för att hjärnan går i hög varav till att inte tänka på annat än en inget o ligga still i soffan o glo i taket. När man e en positiv o glad person som jag alltid är, vet jag att det är nått fel när jag börjar fräsa åt folk o blir intråvärt o tystlåten. Vill absolut inte vara sån och det ska jag ändra på från och med idag.



Har ni några bra tips på hur man kan få sig själv o bli glad o pigg igen på bästa sätt? =)

Puzz på er sötnötar

Kommentarer
Linda

Lyssna på vad kroppen och hjärnan säger, annars kommer den kända väggen snabbare än man tror. Jag frontalkrockade med väggen i höstas då jag hade 5 jobb, 1 heltid och 4 extra, jag läste historia för att kunna komma in på högskola, och jag hade sambon jobbandes i trondheim, vi bor i gävle egentligen.. Jag totalkraschade, och det tar ett bra jävla tag att komma ikapp sig själv igen. Så lyssna på vad hjärtat säger :) hoppas det löser sig! och att filmen är bra, let me know om den är sevärdig! kram!


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: