Sött o varmt på fötterna

Pretty things 2008-08-17 21:40:25
Kommentera - 1 st

Dessa skor skulle jag gärna vilja ha till min höstgarderob.

Pumps
Pumps: Dinsko

Ankle boot
Kängor: Dinsko


ASOS Satin Pleated Peep Toe Platform Shoe in the style of Christina Aguilera
Pumps: asos

Ugg Knitted Boot
Uggs:asos

French Connection Buckle Side High Boots
Boots: asos

Om jag fick alla dom skorna skulle mina fötter va glada i höst o en bit in på vintern, tack vare Uggsen. Dom e verkligen så supermysigt läckra. Får se vad som kommer hem o bor i min garderob.

Puzz på er sötnötar

Kommentarer
Wysteriia

Yes, hittade lite i Kista iaf :) Väääldigt mycket folk där. Kanske var dumt att åka dit en söndag då alla är lediga typ ;) haha

2008-08-18 00:41:38
http://Wysteriiasblogg.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: