Sir Yes Sir

Family 2008-08-08 07:54:47
Kommentera - 0 st

Idag äntligen får jag träffa min underbara lillebror. Drömmde massor om honom inatt..hehe. Snacka om att vilja träffa nån väldigt mycket.
Lite sunkigt väder är det tyvärr. Här hos min moster där jag är så har vi just nu dimma som bara den o regn. Lillebror hade tom. skickat mess imorse o sagt vi ska ta med oss paraply för hos honom regnar det. Tråkigt! Men huvudsaken är att jag får träffa lillebror. Om det så är hagelstorm så ska vi till birgaden.



Nu ska jag äta lite frulle o fixa iordning mig. Det tar ungefär 2 timmar o köra till brigaden så vi måste åka rätt tidigt för att hinna i tid. Till sånna här tillställningar får man absolut inte komma sen. Armén är jättenoga med att hålla tider. Det ska va prick och inte en sekund senare..hehe.

Puzz på er sötnötar

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: