Me, myself & I

Tankar & funderingar 2008-08-13 10:32:51
Kommentera - 1 st

Har bestämt mig. Ska fokusera på mig själv just nu och inte stressa upp mig pga jobbet. Visst tänker jag på hur saker o ting kan samlas på hög nu när jag e borta, men jag mår en massa bättre genom o vara hemma o tänka på det än att sitta på jobbet o ha allt framför mig. Nu blir de liksom mer abstrakt.
Lätt att magen kniper sig o huvdet dunkar när jag tänker på om jag ska gå tillbaka till jobbet eller inte imorron eller dagen efter det. Men försöker koppla bort det o bara fokusera på annat o hitta på pyssel o uppta min tid med.
Sova kan jag inte göra så bra ännu. Vaknar flera gånger under nätterna o tänker på saker. Vaknar tidigt på morgonen o känner att de kniper till lite i bröstet när man kollar på klockan o tänker att man egentligen vid den här tiden skulle hunnit med en massa ärenden framför datorn.
Men jag måste lära mig att ett jobb inte är jag. Ett jobb ska inte mig få mig att må dåligt. Ett jobb ska inte styra mitt liv.
Så nu ska allt ändras på o bli bättre. And that's that! Positivt tänkade är mitt mål. Om jag kan vända på allt så att jag mår bra så kommer jobbet att flyta på utan att jag ens märker att det mycket att göra. Jag kan bara göra en sak i taget för att får kvalitativa reslutat. Det blir mitt jobb-moto =)



Nu ska jag göra lite frulle så att magen får en bra start på dagen.

Puzz på er sötnötar

P:S Tack för all era kommentarer..ni rockar!

Kommentarer
Therese

Hej babe..



Du vet vad jag står någonstans, tillsammans fixar vi detta nu!



När det gäller uppmuntran så finns det ett par högklackade svarta sandaletter som snart kommer infinna sig i din garderob, ett till par till samlingen..



Rensat ur en massa o de är jätte fina, men jag använder dem aldrig, så they re yours!!



Saknar dej med..

Puss


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: