I Bruise Easily

Livet 2008-08-17 12:29:26
Kommentera - 0 st

Väcktes imorse av att min lillebror skickade mess till mig redan halv 8. Jag orkade inte ens svara utan skumade lätt igenom de o somnade om sen. Fick inte sova länge när telefonen började ringa. Jag svrade inte ens utan stängde av ljudet. Men sen fick jag inte ro i kroppen...grrrr.....så fick gå upp. Då ringde lillebror så pratade me honom. Sen ringde mamma o pappa så fick prata me dem. Sen ringde en kompis o fick prata med honom Men SEN slutade de ringa o jag fick äntligen fixa frukost o varvar ner.
O jag får relaxa till OS o herrgymnastik. O shit vad de kan snurra o hoppa o studsa på den där mattan. Helt sinnessjukt. Dom är värsta muskelpaketen men ändå kan de se ut som de är lätta som fjädrar när dom gör sina snurrar i luften. Älskar o kolla på gymnastik. E alltid så himla spännande.  Händer alltid nått som gör att allt bara ändras, precis som nu. Kan inte nått om vem som är bäst o så, men det är visst dom bästa som har gjort bort sig redan. Då snackar vi spännande. Sätter nästan frukostmackan i halsen..hehe.



Märkte när jag stod i köket o fixade ihop min frulle att jag hade ett blåmärke på underarmen. Inte konstigt eftersom jag packade o lyfte kartonger hela dagen igår. Men sen när jag satte mig ner o började roffa på frulle då märkte jag att de fanns en massa på benen oxå. Ser helt misshandlad ut. O ont gör de oxå. Usch, hatar att ha blåmärken. de ser så fult ut. Blää. O jag får blåmärken rätt lätt så kommer säkert ploppa upp flera under dagen. Suck! hoppas att de är på ett ställe jag kan täcka med byxor eller så. Jobbit o ha dem på underarmen t.ex för då måste man nästan ha långärmat. Men men, de blir nog bra. De jobbiga är bara att de gör ont...

Men men, nu ska jag forstätta o titta på killarna i trikåer.

Puzza


 


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: