Dagens beat

Mina älsklings beats.. 2008-08-31 12:08:56
Kommentera - 0 st

Eftersom de inte blivit några inlägg förens idag så blir kompensation på beat fronten. Idag får ni 3 låtar för 3 dagar...nice huh?

Första beatet kommer från en av mina all time favourites Alicia Keys, "LIke you'll never see me again". Texten i denna låt är så underbar att jag smälter..



Nästa kommer oxå från en av mina favoriter Lenny Kravitz.. Jag kommer ihåg när jag va liten o älskade o titta på den här videon på MTV. "It ain't over til it's over" är en tidlös klassiker o digga till forever.



O vad passar inte som sista låt o köra lite disco o Earth Wind & Fire och deras underbara låt "September". För vad är de inte imorron om september...smart va. Shake it!



Listen and enjoy kidsen!

Puzz

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: