Take a walk on the pumpy side

Tipstajm 2012-01-24 06:16:04
Kommentera - 1 st

Här kommer mitt första inlägg enligt den nya planen för bloggen. Och det jag rekomenderar är nedan par skor, Reebok Easytone. Det tog mig 1½ år att inhandla dessa godbitar, men när det fanns på hyllan för halva priset var det taget.
Jag har ägt ett par "gymadojor" i mina dagar och dessa är utan tvekan ett av det bästa paren jag har haft på fötterna. Det känns lite konstigt att inte ha helt platt mark under sig, men man vänjer sig rätt snabbt. Jag hade trott att det skulle vara mer ostadigt än det är, men det är precis perfekt. I alla fall för mig. Så nu hoppas jag att jag får mina "buns of steel" då dessa kommer finnas på mina fötter allt som oftast när jag hoppar på löpbandet. och färg kominationen är inte fy skam enligt mina premisser. Men som jag har sett så finns det i alla rengbågens färger att välja mellan. Alltid en fördel med en sko tycker jag. 
Finns det någon annan där ute som har bra eller dåliga erfarenheter av dessa walkingskor? Share with your friends.


Kommentarer
No Fear

Kul att du har börjat skriva igen!!

2012-01-27 09:03:41

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: