Color my feet

Tipstajm 2012-01-29 10:30:33
Kommentera - 1 st

Även fast snön ännu ligger på marken och minusgraderna hägrar i luften längtar jag som en tok efter våren. Och eftersom min längtan är så stor har jag redan börja inhandla kläder och skor till det kommande plusgraderna.

H&M är allt som oftast en räddare i nöden för oss tjejer som inte bankar en väldigt stor lön varje månad och även i detta läge.
De har ballerinaskor i både läder och mockaimitation och i en hel radda av underbart starka färger denna vår. Och för att inte falla in i mina vanliga rutiner och köpa svarta skor så har jag slagit till på ett par i blå mockaimitation och ett par i knalloranage i skinimitation. Jag kan lova att det är supersköna på fötterna och passar mina fötter som handen i handsken. Eller i detta fall foten i skon. Och för bara 99:- per par så är det verkligen ett kap. Så spring in till näramste H&M och grabba dig ett par, eller två, eller tre, eller......


Kommentarer
Nina

Dessa är jättefina, sugen på de grön :) HiHi jag kör också alltid svart.

Kul att du är tillbaka tjejen föresten!

Kram.

2012-01-29 10:37:34
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: