The sun is back in town

The good things in life 2011-05-07 12:43:24
Kommentera - 1 st

Godmorgon solig och härlig lördag! Hur underbart är det inte att termometern visar 16 grader igen. Just nu känns det helt ofattbart att det snöade i början av veckan och två gånger till och med.
Trodde att det var tid igen för att dra på sig den tjockare jackan. Men jag envisades med att ha på vårjackan och det verkar ha lönat sig.

Förmiddagen har jag spenderat med att ta en lång och välförtjänt sovmorgon som sedna efterföljdes av frukost tillsammans med senaste avsnittet av "Gossip Girl". Nu är jag färdigkitad för att ta mig ut i solen. Ska minsann se till att min fräknar börjar ploppa fram för säsongen idag på någon solig punkt i staden.
Ikväll hoppas jag kunna locka med mig min kära man på bio då jag är grymt sugen på att se den nya "Fast and the Furios" filmen. Jag får hålla tummarna för att herren inte är all för trött efter arbetsdagen.


En iskall latte är sommartecken i sig. Ska ta och hitta en sådan och sippa på under dagens gång.


Kommentarer
Nina

Islatte is da shit så här års :)

Mums!

2011-05-08 08:34:36
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: