T.G.I.F

The good things in life 2011-05-06 06:06:07
Kommentera - 0 st

Jag trodde helt ärligt att jag imorse när jag vaknade hade sovit förbi fredagen och att det var lördag. När jag satte mig upp så kändes det helt fel på något sätt. Så jag var tvungen att kolla i mobilen om det stämde att det verkligen var fredag idag. Och som tur så var de det.
Hade annars varit lite tråkigt att gå upp klockan halv 6 på en ledig lördag.

Sista dagen på första veckan på min nya tjänst har varit riktigt nice. Känner av varje dag när jag kommer hem att ordet stess suddas ut mer och mer och idag känns den helt obefintlig faktiskt. Den känslan har jag inte haft på väldigt länge och jag är ytterst glad att jag valde att byta till den tjänst jag har idag.
Så med små, nästan osynliga, hoppsasteg styr jag min näsa mot kontoret med ett leende på läpparna. Och det gör inte dagen sämre att det är fredag och då infinner sig alltid en extra speciell stämning på hela kontoret.


Bild:google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: